Sådan oprettes en kugle med Cell Shading

"SecondLife" er et online 3D-community. Det er en virtuel verden, hvor du ikke er begrænset af de samme ting, der begrænser dig i det virkelige liv. I "SecondLife", kan du bygge et hus, ejer en virksomhed eller gør et af millioner af andre aktiviteter. Du skal bare vide, hvordan du bygger din 3D-objekter.

Vejledning

1

Begynd med at åbne "Build" menuen i "SecondLife." Vælg derefter "sfære" valgmulighed øverst på menuen.

2

Fjern standard tekstur. I "SecondLife" din sfære vil automatisk have en træ korn tekstur. Vælg "Blank" for at fjerne tekstur. Klik på knappen "Vælg" på vinduet for at lukke vinduet og gå tilbage til skygge din sfære.

3

Lav en kopi af kuglen. Hold shift-tasten nede og trække den oprindelige kugle, og en kopi vil blive vist i stedet. Når begge kopier er synlige, skal du trække den oprindelige sfære, så det overlapper kopien.

4

Color den øverste sfære helt sort. Dette er det første skridt mod faktisk skygge kuglen.

5

Åbn fanebladet "Objekt", og vælg den korrekte knappen for at gøre den sorte kugle hule.

6

Vælg fanebladet "Texture" igen. Vælg "Select Texture", og klik på ydersiden af ​​den sorte kugle for at anvende teksturen. Sørg for, at teksturen kun bliver anvendt på den sorte kugle, og din celle shading arbejde færdigt.

7

Forbinde de to sfærer, så du kan flytte dem rundt uden at miste en.

Relaterede artikler